Mittwoch, 1. Mai 2013

Review of April

Good Morning! 
Here are some photos that I showed in April. The photos can be found on the blog or on my Instagram account.
My April was diversified : I went on skiing vacation earlier this month, I enjoyed the first "real" sun and I looked back on my trips and vacations of 2012.
I can't wait for the summer and I hope, it's not gonna take any longer! 
I wish you a great "May-Start"!

Guten Morgen!
Hier sind einige Fotos, die ich im April gezeigt habe. Die Fotos sind entweder auf dem Blog oder auf meinem Instagram Account zu finden .
Mein April war sehr abwechslungsreich : Ich war am Monatsanfang im Skiurlaub, ich habe die erste "richtige" Sonne genossen und zurück auf meine Reisen und Urlaube von 2012 geblickt.
Ich kann es kaum noch erwarten, dass der Sommer endlich kommt und hoffe, es dauert nicht noch länger !
Ich wünsche euch einen tollen Start in den Mai!

Follow me on Instagram for the latest photos and inspirations!


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig