Tuesday, 16 July 2013

Summer In The Hood - Wearing Lemon & White



Hey There!
Finally, the summer is here! 


I enjoyed this beautiful day in the garden and did a quick walk to the river, while wearing a lemon skirt from my ready-to-wear collection (see also here), my new open-knit summer sweater and necklace , white sneakers and mirrored sunnies. 

I'm really excited and happy, because there are only a few days (4) until the summer holidays start and I'll be on vacation! ( see here )
Have a great day, a nice "rest-week", good luck for your school reports and an amazing start in your holiday !

Endlich, der Sommer ist vollkommen da! 
Ich habe den heutigen Tag in unserem Garten und mit einem kurzen Spaziergang zum Rhein mit einer Freundin, verbracht. Dabei habe ich einen Limetten-gelben Rock aus meiner Ready-to-Wear Kollektion (siehe auch hier), meinen neuen weißen, "löchrigen" Sommer-Pulli und Kette, sowie weiße Sneakers und eine verspiegelte Sonnenbrille, getragen.

Ich bin aufgeregt und freue mich sehr, dass in einigen Tagen (4) die Sommerferien losgehen und ich am Samstag schon in den Urlaub fliege! ( siehe hier )
Ich wünsche euch einen tollen Tag, eine schöne "Rest-Woche", viel Glück für die Zeugnisse und einen fantastischen Ferienanfang! 
x

I wore :  Skirt - by KFB , Sweater - Zara , Necklace by Six , Sunnies and Rings - H&M  and  Sneakers by Superga

SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig