Sonntag, 18. August 2013

A Quick Hello, I'm Back from Holiday!


Hey there, I just want to say hello!

 I was on holiday, in the north of germany for a week and had a great time!
After my vacation on Mallorca two weeks ago, I only had a few days at home before going "up" to the North Sea.
 I didn't upload any blogpost about last week so far but I'm working on a post right now, which will be up on here tomorrow. 
 I wanted to show you this lovely picture before uploading a full post. 

I really enjoyed these days !
Have a great Sunday everyone x


Ich war für eine Woche im Norden von Deutschland im Urlaub und hatte eine großartige Zeit!
Nach meinem Mallorca-Segelurlaub vor zwei Wochen, hatte ich nur ein paar Tage zu Hause, bevor ich "hoch" zur Nordsee gefahren bin.
Da ich erst gerade eben nach zurück gekommen bin, habe ich noch keinen Blogpost über die letzte Woche hochgeladen.
Momentan arbeite ich an einem Post, welcher morgen hier erscheinen wird, vorab möchte ich euch aber  dieses wunderschöne Foto zeigen.

Ich habe die Tage sehr genossen!
Ich wünsche euch allen einen schönen Sonntag x


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig