Samstag, 31. August 2013

August Review

Hey Guys!
Here is my review of the past month, August.
The month comes to an end and so does the summer...

I had such an incredible time and a lot of fun!
I travelled a lot and wasn't at home for four weeks of my six week long summer holiday with no school.
I had an amazing summer and enjoyed every little bid of it!

In the pictures above and below, you can find a selection of my favourite pictures, that I took this month. 

I wish you guys a perfect start in the new month, September!
Have a great day x 

------------------------------------

Hier ist mein Rückblick auf den vergangen Monat August.
Der Monat neigt sich dem Ende zu, und so auch der Sommer...

Ich hatte eine unglaublich tolle Zeit und jede Menge Spaß, in den vergangenen Wochen!
Ich bin viel gereist bzw. unterwegs gewesen und war vier von meinen 6-wöchigen Sommerferien nicht zu Hause. 
Ich habe die Ferien sehr genossen!

Im obigen und unteren Bild könnt ihr eine kleine Zusammenstellung von meinen Lieblingsschnappschüssen des Monats finden. 

Ich wünsche euch allen, einen perfekten Start in den September!
Ich wünsche euch einen tollen Samstag!



SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig