Saturday, 10 August 2013

From Mallorca With Love - Part 1


Hey There!


Here are some more pictures from my vacation on Mallorca.
I took the photos in Soller, our secound stop after Palma (first stop Andraitx) on our Sailing Tour.
Soller has got a lovely old town and a nice harbour. 
I enjoyed the time there.

I wore a skirt from KFB, but this one can't be found in my collection. I went for a white shirt, my new basket-bag and black sandals. 
Enjoy your day ! 


Hier sind einige weitere Bilder aus meinem Urlaub auf Mallorca.
Diese Bilder habe ich in Soller, unserem zweiten Halt nach Palma ( Erster Stop in Andraitx) gemacht.
Soller hat eine wunderschöne Altstadt und eine netten Hafen.
Die Zeit habe ich sehr genossen.

Ich habe einen Rock von KFB getragen, der aber leider nicht in meiner Kollektion zu finden ist.
Zusammen mit einem weißen Shirt, meinem neuen Bastkorb und schwarzen Sandalen war diese Kombination super für das warme Wetter.
Genießt den Tag ! 

Outfit : Skirt by KFB ; T-Shirt - H&M ; Sandals by Aldo ; Basket, bought on Mallorca


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig