Donnerstag, 22. August 2013

Happy, Sunny Day - Summertimes

Hey Guys!
Happily, we had a lovely, sunny day here in Cologne today. 
The summer comes to an end and turns into fall, so I was quite happy about the
(hopefully not the last) sun and I did a bike tour with my mum to the Rhein. 

We enjoyed the sun and had a stop by the "beach" which consists of stones and shells.
I took some photos of my outfit, which I kept casual (as usual, lately). 
I wore a white t-shirt, a denim skirt out of my latest collection (see here) and my converse sneakers.
I hope you enjoyed the day! x

-----------------------------

Heute war es glücklicherweise sehr sonnig und auch warm hier in Köln.
Da der Sommer bald zu Ende seien wird, fand ich es noch einmal sehr schön, das Sommerwetter genießen zu können und habe eine kleine Radtour mit meiner Mama zum Rhein gemacht. 

Wir haben die Sonne genossen und einen Stop am "Strand", der aus Steinen und Muscheln besteht, eingelegt.
Ich habe einige Fotos von meinem Outfit gemacht, welches ich (wie so oft in letzter Zeit) einfach und schlicht gehalten habe. 
Ein weißes T-Shirt, einen Jeans-Rock aus meiner aktuellen Kollektion (siehe hier) und meine Converse Sneakers habe ich getragen.
Ich hoffe ihr habt den Tag auch genossen! x

I wore : Shirt by Abercrombie & Fitch ; Skirt - KFB ; Sneakers by All Star Converse ; Basket and Pink Bag - bought on Mallorca ; Sunglasses by Oakley 


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig