Montag, 26. August 2013

My Past Week - Instagram Snapshots


Hey Guys!
Here is a quick post about my past week! 
I choose some of my favourite shots, that I showed on Instagram. 
How was your week? 
I had a great week, which was Week 5 of my summer holiday. 
I still have one and a half week left until I have to go back to school. 
Have a great week everyone and 
Happy Monday ! 

---------------------------------

Hier, ein kurzer Post über die letzte Woche!
Ich habe einige meiner Lieblingsschnappschüsse, die ich auf Instagram gezeigt habe, ausgesucht. 
Wie war eure Woche? 
Meine war echt toll, da es die erste "volle" Woche , in der ich Zuhause war, war. 
Dies war die 5. von 6 Wochen Sommerferien,
sodass  ich nun noch knapp 1 1/2 Wochen frei habe, bevor es wieder in die Schule geht. 
Ich wünsche euch allen eine schöne Woche und einen 
fröhlichen Montag!

 Freshly baked  muffins with raspberries out of my garden, yummy!
 City day in Cologne with a friend. Having Iced blended coffees, my outfit of the day and arm candy of the day!
 Enjoying an Iced Tea in the garden in the evening.
 Bike tour with my mum to the river Rhein, to enjoy the great weather!


 Clothing shoot at home and my Family-Lunch-Outfit on Saturday!

 Meet my new buddy and accessoires of the day!


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig