Wednesday, 7 August 2013

Summer In The City

Hey There!

I'm enjoying my summer holiday here at home, before I'll be going on vacation again ( I'll tell you more about it soon).
I went shopping with my best friend yesterday and wore this look.

Because the weather was changful, I went for my white blazer, which is amongst other things, my favourite piece for the summer. I decided on wearing a white t-shirt and some simple denim shorts with it.
My black shopper bag was with me as usual. 
If you would have asked me a few months earlier, what I think about the "Birkenstock" sandals, I would have aswered : "No way, I'd never wear them". But about three weeks ago, I bought these and changed my opinion. :) They are perfect for the summer time, because you are able to stay in comfortable shoes the whole day and they match your outfits.

I enjoyed this outfit, because it is really casual and easy but a bit chic as well. 
I love these mixes at the moment.

I hope you are having a great time x



Ich genieße momentan meine Sommerferien hier zu Hause, bevor es nächste Woche noch einmal weg geht ( berichte ich bald mehr 'drüber ).

Gestern war ich mit meiner besten Freundin shoppen und habe das tolle Wetter genossen.
Da es aber etwas wechselhaft war, habe ich meinen weißen Blazer getragen. Dieser ist u.a. einer meiner Lieblingsteile für den Sommer.
Dazu habe ich ein simples weißes T-Shirt und eine klassische Jeansshorts angehabt.
Meine schwarze Shopper-Tasche hat mich wie sooft begleitet.

Wenn ihr mich vor einigen Monaten nach meiner Meinung zu den "Birkenstock Latschen oder Sandalen" gefragt hättet, hätte ich euch wahrscheinlich diese Antwort gegeben: "Ne, die würde ich nie tragen".
Doch vor etwa drei Wochen habe ich meine Meinung schnell geändert, und mir dieses Paar gekauft.
Sie sind wirklich perfekt für die Sommerzeit, da die Sandalen super bequem zu tragen sind und doch echt gut zu einfachen und schlichten Looks passen.

Ich fand dieses Outfit toll. 
Momentan gefallen mir solche Kombinationen gut, da sie zwar einfach und schlicht aber elegant und chic seien können.

Ich hoffe ihr genießt eure Ferien! x


Outfit : Blazer, T-Shirt,Shorts by H&M ; Black Shopper - Topshop ; Sandals by Deichmann ; Bracelet- bought on Mallorca ; Black Belt - KFB


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig