Friday, 6 September 2013

Back To School - Summery Denim Look



Hey Everyone!


I'm enjoying the "Summer Comeback" so much! 
It really helped me getting back into the school day routine. I had some nice first school days and I'm looking forward to the new school year.

As I told you in my last post, I "launched" a new post serial, called "Back to School". 
Even if I actually didn't wear this outfit in school, I decided on assigning it in the new category because I wore it on my second back-to-school afternoon. 
I like this outfit very much, because it is so summery + cool and easy, my prefering styles. 
I went for my new denim vest, which I just bought in Dortmund ( see the post here ), a simple white T-shirt and a lemon or denim skirt out of my Ready-to-Wear summer collection. 
I would definetely wear this look in school as well, but I'd change the sandals for some flat sneakers.

I hope you all had a good schoolstart.
I wish you guys a great friday and a lovely weekend!

-----------------------------------

Ich genieße das Comeback des Sommers in vollen Zügen!
Es hat mir echt sehr geholfen, zurück in den Schulalltag zu kommen.
Ich hatte einige tolle erste Schultage und bin auf den weiteren Verlauf des Schuljahres sehr gespannt.

Wie ich euch schon in meinem letzten Eintrag berichtet habe, habe ich eine neue Blog-Rubrik, die "Back to School" heißt eingeführt. 
Auch wenn ich dieses Outfit nicht in der Schule getragen habe, es jedoch aber am Nachmittag des zweiten Schultages anhatte, habe ich beschlossen es trotzdem unter diesem Thema zu posten. 
An diesem Tag habe ich Lust gehabt, einige Outfits mit meiner neuen Jeansweste auszuprobieren, sodass die Looks, die ihr unten sehen könnt, zustande gekommen sind.
Bei beiden Kombis, die sich nur durch das Austauschen eines Rocks unterscheiden, habe ich wie schon gesagt meine neue Jeansweste mit einem weißen T-Shirt getragen.
Die Röcke sind aus meiner aktuellen Sommerkollektion.
Ich könnte mir durchaus vorstellen, diese Outfits in der Schule zu tragen, jedoch mit flachen Sneakers. 

Ich hoffe eurer Schulstart war ebenfalls erfolgreich. 
Habt einen tollem Freitag und ein schönes Wochenende! 

I wore :  Denim vest - Denim & Co. ; T-shirt by Abercrombie & Fitch ; Lemon, denim skirt and bracelet - KFB ; high heel sandals by Steve Madden 

SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig