Dienstag, 10. September 2013

First Days Of Autumn


Hey Guys!


Today was one of the first autumn days. It became colder, about 9 degrees, windy and rainy.
I  usually don't really like these kinda days, but today was quite nice. 
Me and my friend did a walk by the Rhein and enjoyed the afternoon. 
I wore my new green parka, which is definetely one of my "Autumn Must Haves"!
I really like the length, the colour and the fabric, which is pefect for rainy days. 

I kept my outfit classic today, and had a black jeans and a simple white oversized shirt on. 
I added some colourful spots by wearing some bracelets and my orange bag. 

This look is absolutely one of my favourites for the season!

Have a great day everyone!

-------------------------------------------------

Heute hat sich der Herbst zum ersten Mal vorgestellt. 
Es ist kälter geworden, um die 9 Grad, windig und regnerisch. 
Eigentlich finde ich solche Tage nicht sehr spannend oder schön, dennoch hatte ich heute Spaß, da meine Freundin und ich einen Spaziergang am Rhein gemacht haben. 

Hierzu habe ich meinen neuen olivgrünen Parka ausgeführt, welcher definitiv einer meiner 
"Must Haves" für den Herbst ist. 
Ich finde die Länge und die Farbe echt schön, sowie das Material, das auch an Regentagen seinen Zweck erfüllen kann. 

Ich habe mein heutiges Outfit schlicht und klassisch gehalten und eine schwarze Jeans sowie ein weißes "Oversize" Hemd getragen. 
Für einige Farbakzente haben die Armbänder und orangene Tasche gesorgt. 

Dieser Look ist auf jeden Fall einer meiner Favoriten für die Saison!

Ich wünsche euch einen schönen Tag!

Outfit :  Parka by Zara ; Jeans - Review ; Shirt - vintage ; Bag by Rebecca Minkoff ; Sneakers - Nike ; Bracelets : handmade from Mallorca / Spain , South Africa and England 






SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig