Thursday, 12 September 2013

Going to Wonderland & Anywhere


Hey Guys!


I'm showing you some of the photos that I shot a while ago with my best friend. 

We wanted to take some "cool" and different pictures, so we shot these.
Our inspiration for this shoot, were hitchhikers, standing on the roadside.
We had a lot of fun and enjoyed the "feeling". 

To go "Anywhere", I wore a military parka (by Review),
 a simple T-shirt and jeans shorts (both by H&M), my black, studded slippers 
(from Zara) and my beloved Rebecca Minkoff bag. 

To go to "Wonderland" and to be dressed well,  she had a white lace dress (by Primark), some ballerinas (unknown) and a Rebecca Minkoff Bag on. 

I really like the pictures, so I used one of them and integraded it here on the blog (see right)!
What do you think? 
Have a great day x

---------------------------------------

Heute will ich euch einige Fotos von einem Shooting mit meiner besten Freundin zeigen, welches wir schon vor etwas längerer Zeit gemacht haben.

Wir wollten Fotos, die "cool" und "mal was anderes" sind schießen, sodass diese Bilder entstanden sind.
Unsere Inspiration dazu waren Tramper, die man am Straßenrand stehen sieht. 
Wir hatten eine Menge Spaß bei diesen Aufnahmen und haben das "Feeling" genossen. 

Um  "irgendwohin" zu trampen, habe ich mich für meinen Army-Parka (von Review), ein schlichtes T-Shirt sowie eine Jeansshorts (beides von H&M) , schwarze Nieten-Slippers (von Zara) und meine geliebte Rebecca Minkoff Tasche entschieden. 

Um auch im "Wunderland" angemessen angezogen zu sein, hat sie ein weißes Spitzenkleid (Primark) und Ballerinas (unbekannt), sowie eine Rebecca Minkoff Tasche getragen. 

Mir haben die Bilder sehr gutgefallen, sodass ich eines davon als "festes" Foto hier auf dem Blog integriert habe (siehe rechts oben)!

Wie findet ihr die Bilder?
Ich wünsche euch einen schönen Tag! 

SHARE:

2 comments

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  2. Thank you so much! I followed on bloglovin'. Have a great weekend x

    ReplyDelete

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig