Monday, 16 September 2013

KFB Fashionfactory goes "Glamour"



Hey Everyone!


I got really excited when I was told, that the german "Glamour Magazine" chose my photo of their September issue to put it on their "Glamuntity" page in the October magazine, where letters, mails, photos etc. of readers are publiced. 
My photo consisted of the magazine cover and some cookies, saying "LOVE".
I took this one on my vacation, in August and put it on Instagram (follow my account kfbfashionfactory1).

I'm still very excited and hope you'll enjoy the issue!
Have a great day!

---------------------------------------------

Als ich erfahren habe, das die deutsche "Glamour" mein Foto,  auf der "Glamunity"-Leserbriefseite der Oktober Ausgabe, wo Briefe, Mails, Fotos etc.veröffentlicht werden abdrucken will, habe ich mich unglaublich gefreut!

Auf meinem Foto ist die September Ausgabe mit Emma Watson und einigen Keksen, die "LOVE" bilden zu sehen. Dieses Bild habe ich im August, während meinem Urlaub gemacht und anschließend auf Instagram (folgt meinem Account kfbfashionfactory1) hochgeladen.

Ich bin sehr glücklich und wünsche euch viel Spaß beim Lesen!
Habt einen tollen Tag!


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig