Dienstag, 17. September 2013

KFB Ready-to-Wear - Two Looks



Today is one of those days, I don't wanna do anything besides being at home and drinking coffee, so I decided to show you some looks out of my ready-to-wear collection again ( check out this post for more details: here).
I'm still in love with these two looks and I hope, that everyone who got these is able to wear them again this year!

How do you find my collection? 

I'm happy to know what you think!

Have a nice day! x

---------------------------------

Heute ist einer dieser Tage, an denen ich nichts mache und nur zu Hause bin und Kaffee trinke, sodass ich mir gedacht habe, euch einige Looks aus meiner Ready-to-Wear Kollektion ein weiters Mal zu zeigen ( schaut euch diesen Post für weitere Details an: hier).
Ich bin nach wie vor ein großer Fan dieser beiden Outfits und hoffe das jeder, der eines besitzt dieses Jahr noch einmal die Möglichkeit hat dies zu tragen!

Wie findet ihr meine Kollektion?

Ich freue mich über eure Meinungen!

Ich wünsche euch einen schönen Tag!


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig