Montag, 2. September 2013

Once Up On A Sunday....

Hey Everyone!
I took these photos on Sunday, while I was having a family lunch in a lovely restaurant by a farm with many animals. 
It was quite windy, so I had to wear my jeans, after nearly two months of shorts and skirts.
I decided on wearing a simple white shirt and my fav white smoking blazer. 
After a long time now, I wore my Nike high top sneakers again. Together with my orange shoulder bag and a black and silver statement necklace, this look worked well.
I had a nice weekend and enjoyed the last couple of days of my summer holiday!
Have a great Monday guys x

---------------------------------------------

Am letzten Sonntag auf einem Landgasthof mit "Streichelzoo", zwischen Mittagessen und Kaffee & Kuchen mit meiner Familie, habe ich diese Bilder aufgenommen. 
Da es etwas windig und auch kalt war, trug ich nach beinahe zwei Monaten in denen ich nur Shorts und Röcke an hatte, wieder eine lange Jeans. Dazu entschied ich mich wie so oft für ein weißes Shirt und meinen Liebling, einen weißen Smoking-Blazer.
Meine Nike High-Top Sneakers habe ich nach einer langen Zeit mal wieder ausgeführt. 
Zusammen mit meiner orangenen Schultertasche und einer schwarz - silbernen Statement-Kette hat dieser Look gut zum Anlass gepasst.
Ich hatte ein schönes Wochenende und habe die letzten Sommerferien-Tage genossen!
Ich wünsche euch einen schönen Montag!


I Wore :  Blazer and Shirt - H&M ; Jeans by Review ; Necklace - Vintage ; Bag by Rebecca Minkoff ; Sneakers - Nike 





SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig