Samstag, 21. September 2013

Saturday Casualness

Jeans & Parka by Zara, Sneakers - Nike Air Max 
Hey Guys! 

How was your saturday so far? 

Mine was quite "relaxed" so I went to my brother's soccer match and to the fabric market to buy some  new fabrics and stuff.

This afternoon, I had a look through some magazines and books to put together a new
"inspiration board".

I'm now sitting on my bed and I'm sketching some dresses which I'll show you soon! 

I hope you enjoyed your weekend so far! 
Have a great evening everyone x

----------------------------------------

Wie war euer Samstag bis jetzt?

Ich hatte einen sehr ruhigen Tag, da ich zunächst bei einem Fußballspiel von meinem Bruder und danach auf dem Stoffmarkt, um einige neue Materialien zu kaufen, war.

Heute Nachmittag dann, habe ich durch meine Zeitschriften und Bücher geschaut um eine neue "Inspirationswand" zusammenzustellen.

Gerade sitze ich auf meinem Bett und entwerfe einige neue Kleider, die ich euch so bald wie möglich zeigen werde!

Ich hoffe ihr habt euer Wochenende schon soweit genossen.
Genießt den Abend! x



SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig