Saturday, 2 November 2013

After - Birthday - Party

Cheers Girls! Out For Dinner. 

Ich hatte eine tolle nachträgliche Geburtstags- und Übernachtungs-Party von gestern auf heute! 
Da ich meinen wirklichen Geburtstag ja in Amsterdam verbrachte, habe ich nun mit meinen Mädels gefeiert. 
Wir waren essen, haben eine "kreative" Challenge veranstaltet und einige Filme angesehen.
 Wir hatten zwar wenig Schlaf, jedoch eine Menge Spaß!
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!

---------------

I had an amazing birthday and sleepover party yesterday (today)! 
Because I spent my real birthday in Amsterdam last week, I now celebrated with my beloved girls.
We went out for dinner, did a "creative" challenge and watched some movies. 
We had a short time of sleep but a lot of fun! 
Have a great weekend everyone x

What I Wore 

SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig