Monday, 4 November 2013

Autumn Candy Colours



Hier sind einige weitere Bilder (Siehe hier für den "ersten" Teil), die ich gestern gemacht habe!

Wie schön der Herbst doch sein kann, wenn die Sonne scheint... Ich mag die Tage, an denen es zwar kalt aber trotzdem sonnig ist, sehr. 

Gestern habe ich zum aller ersten Mal meine neue Uhr ausgeführt und habe sie bis jetzt nur zum Schlafen abgelegt :) 
Sie passt super zu verschiedenen Looks und ist dabei nicht zu chic und sehr schön klassisch.

Außerdem habe ich meinen rosafarbenen Lederrock mit einer einfachen weißen Bluse und meiner ebenfalls neuen Weste aus Kunstfell getragen. 

Ich wünsche euch allen eine schönen Tag! x

-----------------

Here are some more shots I took yesterday! ( See the first post here )

Autumn is so beautiful, when the sun shines.
I really like these days when it's cold but sunny.

In the photos, I was wearing my new watch for the first time and I am SO in love with it already.
It matches any kind of look and is not too chic and perfectly classic.

I also had my rosé leather skirt on and combined it with a simple white shirt and my new cozy fake-fur vest.

I wish you a great day x


I Wore : Coat - H&M ; Shirt - Jakes ; Skirt - Crafted ; Tights - Falke ; Bag by Liebeskind Berlin ; Boots - Görtz 17 ; Vest - Opus ; Pearl Bracelet by Tiffany's & Co. 









SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig