Tuesday, 12 November 2013

blackandwhitetoday


Nach einem Museumsbesuch mit der Schule in Bonn, sind meine beiden Freundinnen und ich noch ein wenig dortgeblieben, sind durch die Geschäfte gegangen und haben Kaffee getrunken.

Ich hatte ein schlichtes einfaches Outfit an.

Ich bin nun wieder zu Hause und dabei für eine Arbeit zu lernen. 

Wie war euer Tag?

----------------

After a school trip to an exhibition in Bonn today, my two friends and me stayed for a little while and had a look through some shops and had a coffee.

I was wearing an easy and simple look. 

I'm back home now and do some studying for an exam. 

How was your day? 


Are you already following me on Instagram? I post daily shots and would love to share them with you!

Folgst du mir schon auf Instagram? Ich lade täglich Bilder hoch und würde diese gerne mit dir teilen! 
SHARE:

2 comments

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig