Monday, 11 November 2013

Home Story - # 2



Ich habe euch bereits von meiner neuen Post-Reihe "Homestory" berichtet (den 1. Teil findet ihr hier) und werde heute fortfahren.

Da ich mich gerne in meinem "häuslichen" Umfeld inspirieren lasse, gestalte ich speziell mein Zimmer bzw. einige Wände des Raumes immer wieder neu mit "Inspirations-Boards". Ich pinne dort Ideen, die ich aus Magazinen bekomme, Postkarten, Fotos, Sprüche und Sonstiges an.

Dies ist meine "neueste" Zusammenstellung und wird mir hoffentlich beim entwerfen einer neuen Modekollektion behilflich sein!
 Ich bin schon mitten in den Entwürfen und bin auf das Ergebnis seeehr gespannt! 

Ich wünsche euch einen schönen Tag !

----------------------------------

As I told you in my first "Home Story"-post ( click here for Part 1), I'll show you some more of my room.

Because I like to get inspired at home and have my ideas all together, I hang up mood boards in my room which I design with ideas out of magazines, post cards, photos, words and more.

This is my newest creation which is going to help me to design a new fashion collection!
I've already planed one and started with sketching and designing etc.
 I'm pretty excited x !

have a great day everyone!

SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig