Dienstag, 3. Dezember 2013

Christmas Time #1



Hey Guys!

Zwischen Schulsachen und Weihnachtsvorbereitungen, wie Geschenke aussuchen und Weihnachtsoutfits nähen finde ich leider wenig Zeit für meinen geliebten Blog, sodass ich jeden kurzen Moment, um ihn upzudaten genieße!

Heute war ich in Bonn mit meinen Mädels um Weihnachtsgeschenke zu kaufen und den Weihnachtsmarkt zu besuchen. 
Als wir durch die Straßen gegangen sind, überkam uns total die Weihnachtsstimmung.

Wir hatten eine Menge Spaß und haben das tolle Wetter sehr genossen.


Ich liebe diese Jahreszeit und ich hoffe ihr tut dies ebenfalls ;) 
Ich wünsche euch eine tolle Woche allerseits!

----------------

Between school stuff and christmas preperations as like searching presents for my loved ones or sewing my christmas oufits, I didn't find much time for my beloved blog, so I'm enjoying every moment I get to write on here!

Today, I went to Bonn with my girls to buy presents and visit the christmas market for the very first time this year. 
We walked through the streets and got totally into the christmas mood. 

We had a lot of fun and were so happy, that the sun came out too!

I love this time of the year and hope you enjoy it too.

Have a nice week everyone! 



SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig