Donnerstag, 19. Dezember 2013

How Time Flies...


I can't believe, the year is nearly over! 
I mean, it was autumn just a few weeks ago wasn't?  
Between exams in school, Christmas preperations and my vegan eating ( tell you more very soon),
I didn't find time for the blog, which makes me really sad.

Only one day to finish until I'll have christmas vacation! I promise to bring up some cool new posts next week and between the Christmas days. I'm also working on a year review and going to share it right before new year's eve. 

I hope you're all doing fine and enjoying the last weeks of 2013! x 

----------------------

Ich kann es kaum glauben, dass das Jahr in wenigen Tagen zu Ende geht! 
War nicht gerade erst Herbst?
Zwischen jede Menge Klausuren, Weihnachtsvorbereitungen und meiner momentanen veganen Ernährung ( berichte ich sehr bald detailliert drüber), habe ich leider keine Zeit für meinen Blog gehabt, was mich sehr traurig macht.

Nur noch einen Tag, bis ich Weihnachtsferien habe! Ich verspreche, nächste Woche noch einige coole neue Posts hier zu teilen. Außerdem arbeite ich schon fleißig an meinem Jahresrückblick, welchen ich gerne um Silvester rum veröffentlichen möchte. 

Ich hoffe es geht euch allen gut und ich genießt die letzten Tage des Jahres 2013!
SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig