Sonntag, 29. Dezember 2013

Sunday Outfit

Parka - Vera & Lucy ; Dress and tights by H&M; Boots - Jeffrey Campbell and Necklace by Zara 

Hey Everyone! 

After some cozy and lazy days at home, I am dressed up again and I am enjoying the sunday! 

I got one of my army parkas out and combined it with a simple black dress, my beloved boots and my new favourite necklace. 

I just noticed that this is going to be the last outfit post for this year. I'll bring up a review of 2013 on here tommorrow. 

Have a great day guys x

---------------------------

Nach einigen faulen und gemütlichen Tagen zu Hause, habe ich mich heute mal wieder richtig angezogen :) 

Ich habe einen meiner geliebten Tarn-Parka mit einem schwarzen einfachen Kleid, meinen Boots und meiner neuen Lieblingskette kombiniert.

Gerade habe ich gemerkt, dass dies der letzte Outfit-Post für dieses Jahr sein wird.
Morgen zeige ich euch einen Jahresrückblick von 2013.

Ich wünsche euch einen schönen Tag! 


SHARE:

Kommentare

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig