Friday, 28 February 2014

February Review


Meine Lieben!

Und wieder geht ein Monat zu Ende... Kaum zu glauben, wie schnell der Februar vorbeigegangen ist.

Mein Februar war voll mit "kreativen Phasen" und ich habe einiges für meine neue Kollektion gemacht.

Unten könnt ihr alle Outfits und Inspirationen des Februars sehen.

Ich wünsche euch einen super guten Start in den Monat März!

-------------------

My dear ones!

Another month of 2014 ends today... I can't believe how fast February passed.

My February was full of "creative phases" and I did quite a good work for my new fashion collection.

Below, you can find a review of all outfits and inspirations of the month.

I hope you all will have a great start into the month March!


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig