Monday, 17 February 2014

Golden Hours

My dear ones, 

I hope you had a nice weekend. 

How I wrote in my last blogpost ( see here ), I was productive this weekend and my fashion collection takes shape. 

Now to yesterday's outfit: 

My mom discovered this college jacket on Sale for me and brought it home. 
At first I was unsure if the jacket can be combined, because the golden leather sleeves are very striking.
In addition, I don't wear much golden jewellery/accessories so I wouldn't have much to style it with. However, after several outfit combinations I have found more and more pleasure in the great piece and kept it! Besides, the jacket is great processed and of good quality and I love the quilted inside.

My favorite combination that I wear here is the one with a dark blue jeans, a lighter denim shirt, pumps and my beige bag that I bought last summer on Mallorca. 

The golden sleeves of the jacket must be very attractive, so the sun came out despite the rain!

How do you like this look?


-------------------------------



Meine Lieben,

ich hoffe ihr hattet ein schönes Wochenende. 
Wie ich euch im vorherigen Post ( siehe hier ) beschrieben habe, war ich dieses Wochenende produktiv  und meine Modekollektion nimmt Form an!

Nun zu meinem gestrigen Outfit :

Meine Mama hat diese College-Jacke im Sale für mich entdeckt und sie mir mitgebracht. 
Zunächst war ich mir unsicher, ob sich die Jacke gut kombinieren lässt, denn die goldenen Leder-Ärmel sind schon sehr auffällig und ich trage nicht viele goldene Accessoires oder Schmuck. Doch nach einigen Outfit-Kombinationen habe ich immer mehr Gefallen an dem tollen Stück gefunden und sie behalten! Außerdem ist die Jacke toll verarbeitet. Besonders gefällt mir das gesteppte Innenfutter.

Meine Lieblingskombi, die ich hier trage, ist die mit einer dunkelblauen Jeans, einem helleren Jeanshemd, Pumps und meiner beigen Tasche, die ich mir letzten Sommer aus Mallorca mitgebracht habe.

Die goldene Ärmel müssen so anziehend sein, dass die Sonne trotz der vielen Regenschauer rausgekommen ist!

Wie gefällt euch dieser Look? 

What I Wore :  Jacket - QS by S.Oliver ; Denimshirt by Sally & Circle ; Jeans - Zara ; Bag - bought on Mallorca ; Pumps by Kaempgen 


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig