Samstag, 5. April 2014

Inside My Travel Bag - City Trip


Hey, Hey! 

As I have told you in an earlier post, I will be in BERLIN, the next few days! I'm excited.


I thought about a few more post series for the blog and I decided to start a kind of
 "What's In My Bag..." one. I'd love to share the inside of my bags in different situations, so the upcoming city trip gave me a perfect opportunity to show, what I have in my hand luggage. 

No matter where I go, I always carry a lot of stuff with me, especially when I go out of town, so this is what I packed for a city trip :

- I always need a scarf with me
- a few magazines to shorten the time 
- pencils and a note book to write down inspirations 
- my mobile phone and battery charger
- head phones 
- a Muesli bar 
- my glasses 
- two pair of sunglasses ; - Yes, I need two. :D
- my wallet  
- Passport and Passport case 
- hair ties and grips
- my watch 
- my (old but gold ) IPod to save battery of my Phone
- small head phones 

I hope to be prepared for this trip! 

I will try to keep the blog updated the next couple of days and if I can't, check out my Instagram ( click here ) to find all my impressions and photos! 

See you soon, girls and boys xx

--------------------------------------------------

Hey, Hey!

Wie ich es euch in einem früheren Post angekündigt habe, werde ich in den nächsten Tagen in BERLIN sein ! Ich freue mich sehr!

Ich habe mir einige weitere Gedanken über ein paar mehr Post-Serien für den Blog gemacht und mir überlegt eine Art " Was ist in meiner Tasche ... " zu starten . Den Inhalt meiner Taschen in verschiedenen Situationen werde ich in diesem Format zeigen, sodass die anstehende Städtereise mir eine perfekte Gelegenheit, um zu zeigen was ich in meinem Handgepäck dabei habe, bietet!


Egal, wohin ich gehe, ich schleppe eine Menge Zeug mit mir herum und vor allem wenn ich reise. 
Meine Tasche für einen Städtetrip

- Ich brauche immer einen Schal bei mir 
- Ein paar Zeitschriften, um die Zeit zu verkürzen
- Bleistifte und ein Notizbuch um Inspirationen zu notieren
- Mein Handy und Ladegerät
- Kopfhörer- Ein Müsli-Riegel
- Meine Brille
- Zwei Sonnenbrillen ; - Ja , ich brauche zwei . : D 
- Mein Portemonnaie 
- Pass-und Pass-Hülle 
- Haargummis und Klammern
- Meine Uhr 
- Mein IPod ( zwar alt, aber Goldwert!) , um die Batterie meines Handys zu sparen
- Kopfhörer

 Ich bin für diese Reise vorbereitet!
Ich werde versuchen den Blog die nächsten Tage upzudaten und wenn ich es nicht schaffen werde, schaut doch auf meinem Instagram Profil vorbei (hier klicken) , um alle meine Eindrücke und Fotos zu finden!

Love, K.
SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig