Thursday, 24 April 2014

Turkey Diary #1 - Impressions


Hello, hello I am back! 


I came home early this morning. 
The past week in TURKEY was incredible! I had so much fun, enjoyed the great weather, played a lot of Tennis and relaxed at the beach/ pool. 

Now I am back home and got another few days off, until I have to be back in school on Monday. 

Below, you can find my super sunny impressions!

Have a lovely day x

-----------------

Sehr früh heute morgen bin ich in Köln gelandet und wieder zu Hause.
Die vergangene Woche in der Türkei war unglaublich toll! Ich hatte sehr viel Spass, habe das gute Wetter genossen, eine Menge Tennis gespielt und viel am Pool und am Strand relaxet. 

Nun bin ich wieder daheim und habe noch einige freie Tage bevor es am Montag wieder in die Schule geht. 

Unten findet ihr meine sommerlich, sonnigen Impressionen und Inspirationen!

Ich wünsche euch einen schönen Tag! 
















SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig