Mittwoch, 14. Mai 2014

Everything Last Minute


Hello, hello!

Oft wurde ich in der letzten Zeit gefragt, wieso ich immer noch an der Kollektion für die in 10 Tagen anstehende Modenschau arbeite und ich kann es eigentlich ganz einfach beantworten:
 "Weil ich jemand bin, der alles auf den letzten Drücker macht".

Hmm. Stolz bin ich nicht.
Seit Monaten plane ich und sollte nach meinem super genialen Plan seit drei Wochen fertig sein, doch anscheinend brauche ich diese "Hektik" und das Unterdruckstehen. 

Wie ich es oben erwähnt habe, sind es noch knappe zehn Tage. Also so ganz langsam könnte ich ruhig fertig werden, oder ?

Aber keine Panik, mit dem aktuell genialsten aller Pläne werde ich in wenigen Tagen die Kleiderstangen gefüllt haben, die um es nicht ganz so zu dramatisieren schon reichlich behangen sind! 

Habt eine schöne Woche, ihr Lieben!

---------------------------

During the past few weeks, people asked me why I am still working on the collection, which I will present at my fashion show in ten days (OMG!) and I can easily answer that question : "Because I am a person, who does everything last minute".
Yep. I am not really proud of that but nothing else works!

I have been planning everything for months now and I got this super amazing plan, that states that I should have been done three weeks ago but obviously I need the hectic and "beeing under pressure". 

How I already told you, I am presenting in ten days, so I guess, there's nothing wrong starting to finish very slowly, right? 

But don't panic, according to my latest, very brilliant plan, I will fill all the clothing racks in a few days. But I shouldn't dramatize the situation, because the clothing racks are quite filled already!

Have a lovely week, lovlies!

SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig