Donnerstag, 12. Juni 2014

Fan of Basics


Hey, hey!



Als ein Fan von Basics habe ich mich, glaube ich schon sehr oft bezeichnet.

Ich baue simple Teile, verschiedener Farben und Formen gerne in schlichten Outfits ein, die aber trotzdem nicht langweilig sein sollen.

Dieses Outfit besteht aus fast allen meiner Lieblings-Basics. Die weiße Blazer-Jacke trage ich momentan sehr gerne, sowie meine neue "used-look" Jeans und meine ebenfalls neuen schwarzen Sandalen.
Um einen Farbklecks in das sonst sehr einfach gehaltene Outfit zu bringen, trage ich meine orangene Rebecca Minkoff Tasche, die schon lange eine meiner Lieblinge ist.

Ich wünsche euch einen schönen Tag, ihr Lieben!

--------------------------

I am a huge fan of basics and I think I often said that before.


I  like combining simple pieces in different colors and shapes into simple outfits, which shouldn't be boring though.

This outfit consists of almost all my favorite basics. I love wearing the white blazer jacket at the moment as much as my new "used look" jeans and my black sandals as well.
To bring a splash of color in the otherwise very basic outfit, I'm wearing my orange Rebecca Minkoff bag, which has been one of my favourites for a long time now.

I wish you a nice day, dear ones!


What I Wore : Blazer Jacket - H&M ; Jeans by Review; Top - Skinny ; Sandals by Akira, bought at Goertz ; Bag - Rebecca Minkoff 

Photos taken by J.K. 
SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig