Dienstag, 5. August 2014

Bali Poolside Fun


 Oh Bali, Baby!


Während ich momentan in London bin, schicke ich euch eine neue "Bali-Story". Ich hoffe der Post gefällt euch :)

Ich hatte den türkisfarbenen Jumpsuit am frühen Nachmittag in einer Boutique auf Bali gekauft und konnte es nicht erwarten ihn zu tragen.
 Beim Anblick dieser Bilder bekomme ich sofort gute Laune, da mir nicht nur die Farbe des Kleidungsstückes sondern auch die des Pools so gut gefällt :)

Sommergefühl pur!

-----------------------

While I'm in London, I'm sending you another "Bali-Story". I hope you enjoy this post :)

I've bought the turqouise coloured romper in a boutique in Bali in the early afternoon and couldn't wait wearing it. 

Looking at these photos gets me in a very good mood because I ove the colour of the romper and also the pool so much :)

Simply summer feeling!


What I Wore: Romper and sandals - bought on Bali ; Bag by Rebecca Minkoff
SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig