Monday, 11 August 2014

L O N D O N - Impressions



Hello, hello!



After a few days in London, I'm back with a new post series!

Firstly, I decided to share a few impressions of the whole city. I was in London with my best friend and we saw many different corners and districts. We had so much fun in the city and enjoyed the time a lot.

Right now I'm working on my "Ultimate London Guide" that I'll share soon.
Have a wonderful week everyone!

--------------------------

Nach einigen Tagen in London bin ich zurück mit einer neuen Post-Reihe!

Zuerst teile ich einige erste Impressionen von der Stadt. Ich war mit meiner besten Freundin in London und wir haben viele verschiedene Viertel und Ecken gesehen. Eine tolle und unvergessliche Zeit!

Momentan arbeite ich fleißig an meinem "ultimativen London Reiseführer", den ich bald schon zeigen werde.

Habt eine tolle Woche ihr Lieben!

SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig