Freitag, 5. September 2014

September Weather Outfit - #FashionFriday


Hey hey!


Nun ist es schon wieder September...
Obwohl ich den Sommer liebe und ihn herzlichst gerne noch länger hier in Deutschland haben wollen würde, freue ich mich nun aber auf den Herbst.

Eines meiner neuen Lieblinge im Kleiderschrank ist schon jetzt dieses tolle schwarz-weiß gemusterte Kleid, dass ich mir vor einem Monat in London gekauft habe.

Diese Kombi gefällt mir sehr gut und ist definitiv eine tolle Outfit für die Übergangssaison.

Wie findet ihr dieses Outfit?

Ich wünsche euch allen ein tolles Wochenende, Love K.

------------------------------

And it's September already...
Although I really love summer, I'm looking forward to autumn. I love this season, everything looks so beautiful!

One of my new favourites in my closet is this black-white coloured dress, which I bought in London last month.

I really loke this combo and is definetly a great outfit for the transitional season.

What do you think about this look?

I wish you a wonderful weekend, love K.


What I Wore: Dress by Monki ; Leather jacket - Oasis ; Bag by Chanel ; booties - bought at Görtz ; hat by Pieces

SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig