Donnerstag, 27. November 2014

November, November


Hey there!


Leider hatte ich in den letzten Tagen wenig Zeit, um Neues für den Blog zu "produzieren". 
DOCH : Lange Blog-Pausen wird es im Dezember nicht geben, denn ich bin inmitten der Vorbereitungen für mein 24 Tage "Advents-" bzw. "Winterspecial"!
An jedem Tag erwartet euch ein neuer Post. Ich freue mich sehr und hoffe euch werden die einzelnen Einträge rund um Lifestyle, Mode und co. gefallen!

Das Outfit habe ich am Sonntag getragen, als ich zusammen mit meiner Mama Essen war und wir das tolle Wetter genossen haben. 
Den Mantel von Esprit trage ich momentan so gerne! Perfekt für die kalten Tage, an denen die Sonne vorbeischaut.

---------------------------------------------------------

Unfortunately, I haven't found any time to photograph new looks for the blog lately. 
BUT : the long blogging breaks coming to an end, because I'm already working on my 24 day long "Christmas-" or "Winterspecial"!
Every day until Christmas, I'll share a new post about fashion, lifestyle and co. with you!
I'm very excited an hope that you'll enjoy the uploads. 

I wore this look on Sunday, when I went out for lunch with my mum. We enjoyed th beautiful weather and my favourite coat by Esprit kept me warm on this cold day!

-------------------------------

What I Wore :
 Coat by Esprit 
Boots ( similar here )
Bag and Sweater by Zara
Jeans by Light Before Dark 



SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig