Monday, 22 July 2013

Happy 1/2 Anniversary, dear KFB Fashionfactory !


Hey There! 
6 months ago, on January 22nd I started this blog, KFB Fashionfactory.
I can't believe, it's more than a half year now...
I'm really thankful for the support I got. 
Many events and great moments happend in that time. I'm also very proud and feel lucky to have the upportunity to write and share my inspirations with you! 
Thank you so much! x

Vor sechs Monaten, am 22. Januar habe ich diesen Blog, KFB Fashionfactory "geboren" bzw. ins Leben gerufen.
Ich kann es kaum glauben, dass schon ein halbes Jahr vorüber gegangen ist...
Für die viele Unterstützung möchte euch allen danken!
Es gab viele Events und tolle Momente, die ich "mit" dem Blog erleben durfte. Ich bin außerdem sehr stolz und glücklich, dass ich die Möglichkeit habe, meine Inspirationen mit euch zu teilen!
Danke vielmals! x






SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig