Saturday, 6 July 2013

The Big Day- Fashionshow of KFB

  Hey There!


 Today's the day of my Fashionshow of "KFB".
I still have a lot to do and haven't got much time to blog today.
I'll be back with new posts about my fashionshow and everything around it on Sunday but I'll upload some photos on Instagram, kfbfashionfactory1 ( linked above My Inspirations-Instagram).
Have a great weekend and enjoy the lovely weather!
x

Heute ist der Tag meiner Modenschau von "KFB".
In den letzten Wochen habe ich sehr viel an meiner Kollektion gearbeitet und viele tolle Looks designet und genäht.
Leider habe ich heute nicht viel Zeit zum bloggen und werde erst ab Sonntag von meinem Event berichten, werde aber die neuesten und aktuellsten Bilder auf Instagram,
kfbfashionfactory1 (Link oben unter My Inspirations-Instagram) hochladen.
Genießt das Wochenende und das tolle Wetter!




SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig