Montag, 23. September 2013

Dress Like A Fairytale


Hey Everyone!

I found this dress between some older ones in the back of my closet and wanted to wear it right after its found, so I took these photos. 

I really like the cut and fit of the dress and the colour looked good with the pink details.
Together with my beloved flamingo-coloured heels, I had a lot of fun wearing it and felt like being in a fairytale. :-)

I thought, the balloon would be nice for the photos so I added this one as an "accessory". 
I liked the "contrast" between the background in grey and the colourful and very "happy" clothes. 

I'd wear this look for a birthday or dinner party for example. 

How do you like the pictures?

I wish you a great day!

---------------------------------------------------------

Als ich dieses Kleid zwischen einigen anderen im hinteren Teil meines Kleiderschrankes wiedergefunden habe, wollte ich es direkt tragen und "ausführen", sodass diese Fotos entstanden sind.

Den Schnitt sowie die Passform und die Farbe des Kleides finde ich sehr schön und denke, dass die pinken Details dieses Looks gut dazu passen.

Zusammen mit meinen geliebten "Flamingo"-farbenen Heels gefiel mir dieses Outfit sehr gut und ich hatte eine Menge Spaß dieses zu tragen, wobei ich mich wie "aus einem Märchen entsprungen" gefühlt habe. :-)

Da der Ballon die selbe Farbe wie die anderen Accessoires hatte, durfte dieser mit auf die Bilder.

Mir gefällt der Kontrast zwischen dem grauen Hintergrund und den bunten, fröhlichen Farben des Outfits sehr.

Ich würde diesen Look auf einer Geburtstags- oder Dinnerparty tatsächlich tragen. 

Wie findet ihr es?

Ich wünsche euch einen schönen Tag!

----------------------------


Outfit :  Dress - A.M ; Bag by S.Oliver ; Bracelet - bought on Mallorca ; 
Heels by Steve Madden

SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig