Wednesday, 2 October 2013

Inspirations Out Of MAGAZINES


Hey There!

Because I talk so much about my inspirations I get from magazines, I decided to show you my favourites, which I read often. 

Yes, I find many many inspirations, ideas and shopping products in those magazines. 
I really love reading InStyle, Flair and Couch magazine, which are about fashion and lifestyle and they have a special spot next to my bed table every month!

How about you? Do you have any preffered magazines ? 

Have a great day everyone!


------------------------------------------------------


Da ich sooft über meine Inspirationen, die ich aus Magazinen bekomme spreche, wollte ich euch heute einmal meine Favoriten, die ich oft und regelmäßig lese zeigen. 

Ja, ich finde viele viele Inspirationen, Ideen und Shopping-Tipps oder Produkte in diesem Zeitschriften.
Ich genieße es jedes Mal aufs neue, die Mode und Lifestyle Magazine, InStyle, Flair und Couch zu durchblättern.
Die drei haben einen Stammplatz auf meinem Nachttischchen und werden bei mir nicht nur einmal genutzt!

Und ihr? Habt ihr Lieblings- oder bevorzugte Magazine?

Ich wünsche euch einen schönen Tag! 


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig