Friday, 31 January 2014

Review Of January - Outfits & Co.


Hey Everyone!

OMG. How fast did this first month of 2014 end ?

I started into January with a week long skiing vacation in Austria and went to school right after that.
Right now, I'm waiting for my final marks for this semester. 

Because of the very "warm" and "autumnish" weather, I didn't really wore typical winter outfits this month. 

I'm looking forward to February because of a concert coming up, the carnival season (yippiii can't wait to partaaay), a few birthdays, a quite "relaxing" time in school (hopefully) and of course my fashion collection which I'll be sewing this month. 

Have a great month guys xx


--------------------------------------------

Meine Lieben, 

Oh Gott, wie schnell ist der Januar denn bitte vergangen? 

Ich bin in das Neue Jahr und Monat mit einer Skiurlaubswoche gestartet und bin direkt danach wieder zur Schule gegangen... 
Momentan warte ich nur noch auf das Zeugnis und das Ende des Halbjahres.

Wegen des "warmen" und ehr herbstlichen/frühlinghaften Wetters habe ich im Januar keine typischen Winter-Outfits getragen.

Ich freue mich auf den Februar, da ich nächste Woche auf ein Konzert gehe, die Karnevalssaison vor der Tür steht ( yeeeeeeehy, kann es kaum erwarten!), einige schöne Geburtstage und eine hoffentlich etwas entspanntere Zeit in der Schule anstehen wird. 

Ich wünsche euch einen guten Monat! 


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig