Saturday, 1 February 2014

Green And Green


Hello my dears!


I fell in love with this blazer at first sight. And that was nearly a year ago. I didn't wore it often, I have to say but a few days ago I refound the blazer between my colourful clothes and I totally wanted to wear it right after. 

This "fresh" combination is a lovely and different choice to my other "usual" winter looks.

I really like the green of the blazer together with the darker tone of the blouse. It looked so nice with my new light coloured jeans and beloved booties. 

What do you think ? 

I hope you are enjoying your weekend! 


...............................................................

Hallo meine Lieben!

Es war Liebe auf den ersten Blick, als ich diesen Blazer vor etwa einem Jahr im Geschäft gesehen habe.

Ich habe ihn ehrlich gesagt noch nicht oft getragen bis auf zwei Male, doch trotzdem ist er definitiv ein echter Liebling meinerseits.

Als ich den Blazer vor ein paar Tag "wiedergefunden", er war nicht verschwunden, nur in Vergessenheit geraten, wollte ich ihn direkt tragen! Und so entstand dieses Outfit. 

Die "erfrischenden" Kombination und tolle Abwechslung zu meinen sonst ehr schlichten, dunklen Winter Outfits gefällt mir sehr und ich habe mich sehr wohl beim tragen gefühlt. 

Das Grün des Blazers passt meiner Meinung nach sehr gut zu dem der Bluse. Und zusammen mit meiner neuen hellen Jeans und den geliebten Booties sah dieser Look sehr gut aus!

Und, was meint ihr? 


Ich hoffe ihr genießt euer Wochenende!

What I Wore :  Blazer and Cluch - Zara ; Blouse - Primark ; Jeans by Levi's ; Boots - Jeffrey Campbell  ; Watch - Tommy Hilfiger ; Black leather bracelet by Liza 






SHARE:

2 comments

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig