Saturday, 8 February 2014

Rockin' It



Meine Lieben!



Im Hinblick auf ein Konzert, heute Abend in Köln, war ich gestern schon in Stimmung  und habe ein mögliches Konzert-Outfit ausprobiert.

Da sich das Wetter ja momentan im milden Bereich befindet, sind Strumpfhosen mit Shorts kein Problem. In der Kombination mit meinem Tweed-Mantel, den ich zunächst wie ein Cape um die Schultern geworfen habe, hatte dieser Look einen eleganten Touch.

Da der schwarze Schlapphut meiner absoluter Lieblingsbegleiter zur Zeit ist, durfte dieser natürlich, wie ebenfalls meine Booties auf keinen Fall fehlen!

Ich hoffe ihr genießt das Wochenende!

Achja : Wenn ihr die neusten Bilder vom Konzert etc. sehen und nicht erst auf den Post in den folgenden Tagen warten wollt, folgt mir doch auf Instagram!
(hier: kfbfashionfactory1)


------------------------------------


My dear ones! 

In view of a Concert tonight in Cologne, I was in the mood already and tried an outfit for the concert yesterday.

Since the weather is currently in the mild range, tights and shorts are no problem. In combination with my tweed coat, which I first wore as a cape thrown around my shoulders, this look had an elegant touch.
Because the black slouch hat has been my absolute favourite companion at the time it of course couldn't miss.

I hope you enjoy the weekend!

Oh yes: If you want to see the latest pictures from the concert, etc. and not want to wait for the post the following days, follows me on Instagram!
(here: kfbfashionfactory1)


What I Wore : Tweed Coat - Zara ; Blouse by QS ; Denim shorts - H&M ; Hat by Pieces ; Bag -unknown; Booties by Jeffrey Campbell 
SHARE:

2 comments

  1. Babe! I adore your blog soo much!! I just started following you on Bloglovin' :-).. I would appreciate it and would love it if you can follow back!

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much! I just followed you back and YOUR blog is a huge inspiration xx

      Delete

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig