Samstag, 15. Februar 2014

Saturday - Workday


Da ich unter der Woche einfach nicht die Ruhe und Zeit finde, an meiner Kollektion zu arbeiten, nutze ich jedes Mal auf die freien Sams- und Sonntage. 


Da ich soweit alle Entwürfe und Ideen fertig habe, beginnt nun die Nähphase, die sicherlich die Zeitaufwendigste ist, bevor es dann um das Organisieren und Planen der Modenschau geht. 

Ich werde mich nun wieder an die Arbeit begeben und wünsche euch ein schönes Rest-Wochenende, meine Lieben!

-----------------------------

Because I don't find much time and peace to work on my collection during the week days, I'm always looking forward to the Saturdays and Sundays.

I finished all designs and ideas so the sewing process begins, which is the most time consuming phase, before the organizing and planning of the fashion show starts. 

I am going to put myself back to work and I wish you a nice rest-weekend, my dears!


SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig