Wednesday, 26 February 2014

Street Styled (?)


Hallöchen meine Lieben!

Hier ist mein heutiges Outfit.

Ich war den ganzen Morgen in Bonn, da mein Französisch-Kurs und ich im Kino waren.
Anschließend bin ich mit meiner Freundin noch in der Stadt geblieben und wir waren ein wenig shoppen.

Heute hatte ich zum ersten Mal in diesem Jahr keine dicke Winterjacke an und trug stattdessen meinen geliebten Jeansparka mit einer schwarzen Bomberjacke darunter.

Dieser Look ist ehr praktisch und bequem als chic und gestyltet.
Trotzdem finde ich, hat das Outfit einen "Coolen Touch".

Ich freue mich nun auf Karneval und werde noch einige Dinge für meine Party morgen vorbereiten!


----------------------------------------

Hello my dear ones!

Here's my today's outfit. 

I was in Bonn the whole morning, because my french class went to the cinema. 
After that, me and my friend stayed for a few hours and did some shopping in the city.

Today I wore my denim parka for the first time this year.

This look is more casual and easy than chic and styled up.
Although, I think this outfit got quite a "cool touch".

Anyways, I enjoyed the day!

I'm pretty excited for carnival and I'll be preparing a few things for my party now!


What I Wore :  Denim Parka - Review ; Jeans by
 Zara ; Black jacket - Rut & Circle ; Blouse - Broadway ; Black Tote - Topshop ; Sneakers by Adidas 

SHARE:

1 comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig