Friday, 26 September 2014

Autumn Vibes - #FashionFriday


Hey, hey!

Das Herbstfieber hat mich gepackt. Sommer raus, Herbst rein. Also kleidungstechnisch. 


Mittlerweile friere ich morgens, wenn ich auf dem Fahrrad zur Schule fahre, weshalb mein neuer Schal  jetzt schon der absoluter Lieblingsbegleiter für die neue Saison ist. 

Wie bereits im vorherigen Post (  *HIER* ), trage ich das graue Jerseykleid. 
Zuvor etwas gemütlicher und hier ein wenig mehr "angezogen". 

Dieser Look gefällt mir sehr sehr gut und ich werde ihn mit Sicherheit in verschiedensten Kombinationen erneut tragen! 

Welches der beiden Outfits ( 1. mit Sneakers und Sweatshirt oder 2. hier, mit Lederjacke und Boots ) gefällt euch am besten ?

Ich wünsche euch ein tolles Wochenende!

Alles Liebe, K. 

------------------

The autumn fever got me. Summer stuff out, fall stuff in.

It got really cold the last couple of days, especially in the morning and I've been freezing a lot on my way to school. An amazing companion has been my new scarf, which I am loving a lot already. 

As you might have seen in my last post, I wore the grey jersey dress this time again ( Check the first post *HERE* ). 
I styled the dress in a very casual way at first and now I wore it a bit more "styled".

Which look do you like the most ? 

Have a lovely weekend guys!

Love, K. 

What I Wore: Dress - H&M ( similar *here*) ; Leather jacket by Glamourous ( check out this one *here* ) ; Scarf - Esprit ( also love this one *here* ); Bag - Zara ( very similar *here* ; Tights by Falke ; Boots - Akira ( lovely pair *here* )


SHARE:

No comments

Post a Comment

© KFB Fashionfactory.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig