Donnerstag, 4. Dezember 2014

Gift Guide - #K'sChristmas


Hey!


Auf der Suche nach Geschenken habe ich diese tollen Dinge entdeckt, die perfekt zum Verschenken für Freundinnen zu Weihnachten sind!
Ich liebe Geschenke aus zu suchen und bin mir sicher, dass ich einige der unten angezeigten Dinge dieses Jahr verschenken werde.

Ich wünsche euch einen schönen Tag!

.............................................................

While looking for gifts, I spoted these adorable things, which are perfect to give to my girlfriends for Christmas! 
I love choosing presents and I'm sure that I'll be giving away a few of the ones down below this year.

Have a lovely day!

Love, K




SHARE:

Keine Kommentare

Kommentar veröffentlichen

© Kera Fee.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig